Blog Evilus'a – Linux, PC, życie, rower itd.

Ford Mondeo MK1 1.6 1.8 16V ZETEC,DOHC sedan,kombi,hatchback na CZĘŚCI
Posiadam Forda Mondeo mk1 !!! w wersjach karoserii hatchback,Sedan oraz kombi

z silnikiem 1.6/1.8 16V DOHC/ZETEC



Ford jest wyrejestrowany (wy złomowany) i nie posiada już prawa rejestracji! oraz jest w dużej mierze zdekompletowany!



Cena 1200zl odnosi się do CAŁEGO! Lekko uszkodzonego oraz Zdekompletowanego samochodu ponieważ niektóre elementy oraz części zostały już z niego wymontowane!



Zdjęcia przedstawiają samochód kompletny, przed demontażem części, w tej chwili brakuje w nim wiele elementów!



Pytania proszę kierować telefonicznie (ODBIERAMY TELEFON od poniedziałku do soboty: 9.00-19.00 oraz w niedziele od 13.00 do 18.00) lub zadać pytanie za pośrednictwem OLX.



Firma gdzie znajduję się pojazd, pod Adresem:

Chrzanów

ul. Działkowa

(Droga w Kierunku LUSZOWIC!)

300m od Węzła Balińskiego
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgauDt.html



Ford 1,6 DOHC zetec przepływomierz
Przepływomierz Ford 1,6DOHC zetec stan idealny.Polecam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDoyc3.html


Ford Mondeo Mk1 Mk2 Silnik + Skrzynia 1.8 16V 115KM Zetec DOHC 220tyś
Witam.



Mam do Sprzedania Kompletny Silnik + Skrzynie Biegów wymontowane z Forda Mondeo 97r z przebiegiem 220tys km



Silnik jest Sprawny i Kompletny tak jak na zdjęciach



w skład kompletnego silnika wchodzą min takie części jak;



Kolektor Wydechowy

Kolektor Ssący

Świece

Wtrysk kompletny z czujnikami i Wtryskami

Dekle

Czujniki



Cena w Ogłoszeniu Podana za Wyżej Opisany Silnik ze Skrzynia



czyli cały kompletny jak na zdjęciach ze skrzynią biegów Manualną



Więcej info przez Olxa lub Telefonicznie



Zobacz Pozostałe moje Ogłoszenia znajdziesz tam Więcej Części do Fordów Mondeo Mk1 1.8 2.5 V6 Mk2 1.8 2.5 V6 Mk3 2.0 TDCi 130KM Duratorq 2003r
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdNPXD.html


tłumiki mondeo mk1 1,8 zetec, dohc komplet
Tłumik oryginalny w bardzo dobrym stanie, przejeździł w aucie kilka tyś km. cały komplet z dwururką, katalizatorem tłumikiem środkowym i dużym końcowym.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgcW2D.html


Ford Mondeo
Witam!

Mam do sprzedania FORDA MONDEO mk II wersja GHIA z 1997. Samochód kupiłem od pierwszego właściciela i sprowadziłem osobiście z Niemiec w 2007r. Silnik 2.0 benzyna- ZETEC-DOHC- oszczędny w eksploatacji. Spalanie ok 7,0 L trasa i 9,0 L miasto, pr. max 210,00 km/h. Samochód jest w ciągłym użytkowaniu. Posiada m.in. regulowaną kierownicę, przednią i tylną szybę podgrzewaną, podgrzewane przednie fotele, fotel kierowcy ustawiany elektrycznie, elektrycznie sterowane lusterka, klimatyzację manualną(sprawną!), alufelgi- opony nowe wielosezonowe. Radio fabryczne. Więcej informacji udzielę telefonicznie.

Ten samochód nigdy mnie nie zawiódł.



Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma jedynie charakter informacyjny.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgYDkD.html


Skrzynia biegów Mondeo MK1 1,8 zetec,dohc 1996
jak w tytule skrzynia z mondeo 1,8 benz 115KM z 1996 roku. Skrzynia w bardzo dobrym stanie, sucha. mam też półośki z przegubami kompletne.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgcUET.html


głowica Mondeo mk1 1,8 zetec, dohc kompletna wyremontowana
Głowica po remoncie przejechała około 1000 km po planowaniu i wymianie uszczelniaczy i 4 szklanek dół silnika padł i jest do sprzedaży. z kolektorem wydechowym
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgcVst.html


Oryg. Przepływomierz FORD ESCORT 1.6 16V ZETEC (92-95r) NOWY
Witam serdecznie



Przedmiotem sprzedaży jest oryginalny przepływomierz do auta os. marki FORD ESCORT 1.6 16V ZETEC 90Km (DOHC) z rocznika 199 - pokaż numer telefonu -
5r.



Przepływomierz jest sprawny w stanie sklepowym, nowy nieużywany oryginalny Forda. Oferuję samą część bez pudełka.

Zdjęcia oferowanego przedmiotu.



Posiadam również wiele innych części do tego modelu samochodu, pytaj pisz dzwoń posiadam całe po rozbiórce, może akurat znajdę szukaną część ;)



Ford Escort 1,6 16V 90Km 3-drzwiowy Hatchback 93r. (CiemnoZielony metalic)



Możliwa wysyłka.

Kontakt olx, bądź tel 503 - pokaż numer telefonu -


Pozdrawiam ;)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfCIq1.html


NOWE kompletne sprzęgło FORD escort fiesta orion 1,6 ZETEC
Nowe sprzęgło, miełem wymieniać, ale auto zdążyło się skończyć.

Sprzęgło pasuje napewno do escorta Mk7 z silnikiem DOHC Zetec. Z tego co wiem w escortach mk6 też były montowane te silniki i być może we fieście.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh5O9N.html


Ford Escort i Orion
FORD

ESCORT I ORION (MODELE OD 1991) Poradnik opisuje samochody produkowane od sierpnia 1990 do 2000 roku w wersjach: limuzyny 3-, 4- i 5-drzwiowej, 5-drzwiowego kombi, 3-drzwiowego kabrioletu, furgonu (Van), wyposażone:



w silniki benzynowe:



- ośmiozaworowe OHV rodziny HCS o pojemności 1,3 dm3 (typu JBD, JBE, J6A),



- ośmiozaworowe OHC rodziny CVH o pojemności 1,4 dm3 (typu FUH, F6F, F6G, F4B), 1,6 dm3 (typu LUK, LUJ, LJE, LJF),



- szesnastozaworowe DOHC rodziny ZETA (ZETEC) o pojemności 1,6 dm3 (typu L1E) i 1,8 dm3 (typu RDA, RQB, RKC)



w silniki wysokoprężne:



- ośmiozaworowe niedoładowane OHC o pojemności 1,8 dm3 (typu RTE, RTF)



- ośmiozaworowe turbodoładowane z chłodzeniem powietrza doładowanego OHC o pojemności 1,8 dm3 (typu RFD, RFK),



z mechanicznymi cztero- i pięciobiegowymi oraz automatycznymi bezstopniowymi (CTX) skrzynkami przekładniowymi.



SPIS TREŚCI:



Wiadomości wstępne Silniki benzynowe ośmiozaworowe 1,4 dm3 i 1,6 dm3



Silniki benzynowe szesnastozaworowe 1,6 dm3 i 1,8 dm3



Silnik wysokoprężny 1,8 dm3



Sprzęgło



Skrzynka przekładniowa pięciobiegowa



Skrzynka przekładniowa MTX 75



Półosie napędowe



Układ kierowniczy



Zawieszenie przednie



Zawieszenie tylne



Układ hamulcowy



Wyposażenie elektryczne



Nadwozie



Podstawowe narzędzia specjalne do naprawy samochodu



Dane ogólne



Zmiany konstrukcyjne samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne od modeli 1991



Zmiany konstrukcyjne samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne od modeli 1994



Zmiany konstrukcyjne samochodów wyposażonych w silniki benzynowe od modeli 1993 do modeli 1996



Dodatek. Samochody Ford Escort i Orion z silnikiem benzynowym 1,3 dm3 Wydawnictwo: WKŁ



Format: 20, 5 cm X 28,5 cm



Stron: 396



-
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDkFtZ.html


Ford Escort i Orion - Sam naprawiam samochód
Sam naprawiam samochód Ford Escort i Orion



Sam naprawiam samochód to seria poradników napisanych z myślą o posiadaczach i użytkownikach samochodów, którym nie wystarcza tylko intuicyjne naciskanie pedałów eksploatowanego pojazdu i telefon do służb pomocy drogowej.



Każda książka zawiera przystępnie podane wskazówki diagnostyczne, opis czynności obsługowych, regulacyjnych i naprawczych możliwych do wykonania we własnym zakresie.



Zwięzła praktyczna forma oraz przejrzyste, specjalnie dobrane i czytelnie opracowane ilustracje czynią tekst zrozumiałym, także dla niefachowca. Najważniejsze zagadnienia uwydatnione w postaci porad i uwag służą Czytelnikowi pomocą w bezpiecznym i prawidłowym przeprowadzeniu czynności obsługowo-naprawczych.

Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla wszystkich posiadaczy i użytkowników samochodów osobowych Ford Escort i Orion, produkowanych od sierpnia 1990 roku, wyposażone w:



silniki benzynowe:

ośmiozaworowe OHV rodziny HCS o pojemności 1,3 dm3 (typu JBD, JBE, J6A),

ośmiozaworowe OHC rodziny CVH o pojemności 1,4 dm3 (typu FUH, F6F, F6G, F4B), 1,6 dm3 (typu LUK, LUJ, LJE, LJF),

szesnastozaworowe DOHC rodziny ZETA (ZETEC) o pojemności 1,6 dm3 (typu L1E) i 1,8 dm3 (typu RDA, RQB, RKC)



silniki wysokoprężne:

ośmiozaworowe niedoładowane OHC o pojemności 1,8 dm3 (typu RTE, RTF)

ośmiozaworowe turbodoładowane z chłodzeniem powietrza doładowanego OHC o pojemności 1,8 dm3 (typu RFD, RFK), z mechanicznymi cztero- i pięciobiegowymi oraz automatycznymi bezstopniowymi (CTX) skrzynkami przekładniowymi.

W książce opisano i zestawiono:

- szczegółowe dane techniczne i regulacyjne

- momenty dokręcania ważniejszych połączeń

- prace obsługowo-naprawcze

- wyposażenie niezbędne do obsługi i naprawy

- materiały eksploatacyjne i częstość ich wymiany

- schematy instalacji elektrycznej



dane o książce-poradniku:

Tytuł: Ford Escort i Orion od modeli 1991

Tłumaczenie z j. francuskiego mgr inż. Wacław Sobolewski

Wydawnictwo: Komunikacji i Łączności – 2006

format: 205 x 290 mm okładka miękka, stron 396, liczne ilustracje, schematy, rysunki techniczne, tabele, zestawienia, porównania.

książka-poradnik w stanie idealnym (prawie nowa)

dodatkowe informacje prześlę po otrzymaniu e-maila lub kontakt telefoniczny
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDawCBl.html


Popychacze hydrauliczne, szklanki Escort XR3i
Witam.

Sprzedam popychacze hydrauliczne tzw szklanki do Escortów z silnikami DOHC i Zetec 1.6 16v, 1.8 16v. Popychacze w dobrym stanie wyjęte z jeżdżącego samochodu który poszedł na złom.

W cenie wszystkie 16szt.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgophJ.html


Filtr oleju FILTRON OP532/1 Kraków F-VAT Ford
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 532/1



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 75 mm


- B - 70 mm


- C - 62 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 121,5 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Silniki
Marka______________
Model_____________________
Typ____________
Silnik___________
Produkowany___________
Uwagi
IVECO (MAGIRUS)
F-SERIA
-
F 1L411
->
-
Maszyny rolnicze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MASSEY-FERGUSON
20-SERIA
MF 20
3.152
->
-
Osobowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
COUGAR
2.0 16V
ZETEC
1999/1 -> 2002/3
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.8 16V
-
1992/2 -> 1998/9
-
FORD
ESCORT V
2.0 16V RS
N7A
1991/5 -> 1992/12
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1E
1992/9 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1H
1994/1 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RQB
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RDA
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RQB
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RDA
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8i 16V Turnier
RQB
1993/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
2.0 16V RS 4x4
N7A
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 2000/9
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V XR3i
L1H
1995/2 -> 1995/7
-
FORD
ESCORT VII
1.6i 16V 4x4
L1E
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V
RKC
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V XR3i
-
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
FIESTA III
1.6
LUH
1994/1 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1990/3 -> 1992/6
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1992/7 -> 1992/10
-
FORD
FIESTA III
1.8 16V
RDB
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.8XR2i 16V
RQC
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA IV
1.6 16V Sport
-
1999/4 -> 2002/3
-
FORD
FIESTA V
1.3
BAJA
2003/2 ->
-
FORD
FIESTA V
1.3 S
-
2003/3 ->
-
FORD
FIESTA V
1.6 16V
FYJA
2003/2 ->
-
FORD
FOCUS I
1.6 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
1.8 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
2.0 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FUSION
1.6
DURATEC
2002/8 ->
-
FORD
FUSION
2.3 16V
AYL
2001/9 ->
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
1995/11 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
1997/1 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
KA
1.6
-
2002/10 ->
-
FORD
MONDEO I
1.6i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
1.8i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
2.0i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO II
1.6i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
1.8i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i 16V
NGA
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
ORION
1.6i 16V
LUK
1992/7 -> 1993/7
-
FORD
ORION
1.8i 16V
-
1992/1 ->
-
FORD
PUMA
1.7 16V
MHA
1997/3 -> 2001/12
-
FORD
SCORPIO
2.0i
NSD
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.0i 16V
N3A
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.3i 16V
-
1996/6 ->
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LIEBHERR
600-SERIA
611
OM552
->
-
LIEBHERR
600-SERIA
611
D904TB
1988/1 ->
-
LIEBHERR
600-SERIA
621C
D904T
1988/1 ->
-
MELROE-BOBCAT
600-SERIA
632
14-98
->
-
MELROE-BOBCAT
700-SERIA
722
FORD
->
-
ZETTELMEYER
Z-SERIA
ZG 500
F2L411
->
-
ZETTELMEYER
ZL-SERIA
ZL 500
F2L411
->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
TOURNEO
2.0i
-
1994/11 -> 2000/12
-
FORD
TOURNEO CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
-
1994/7 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
NSG
1995/1 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT 2000
2.3 16V
E 5FA
2000/3 -> 2006/7
-
FORD
TRANSIT CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6
CT
1979/5 -> 1982/12
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DF
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DG
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DH
1983/1 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
GW
1983/8 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
2.1
DG
1985/8 -> 1992/7
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE
H-SERIA
H 12
VW DIESEL
->
-
LINDE
H-SERIA
H 15
VW DIESEL
->
-
Kompresory
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 140 WD
3.152
->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7077 - WIX, PP-4.9.2 - Sędziszów, H14W23 - Henghst, OC 606 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAP2dGqpyZWjiaml2SxRdYWhJF0yYM4vC3hc/M0yv5CuC8yzz7Qp4R/9i8gZd1Pv+OcRG5BMZa4GB7Fte6Hi6y4ov0Y83/65u0=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309322.html


Filtr kabinowy FORD Focus Tourneo Transit
Nowy Filtr polskiej firmy Asso - KF-2535 (filtron K1054)

A - 350

B- 159

H - 30



Ford FOCUS

1.4 16V Zetec 09/98-> 55KW 75KM

1.8 16V Zetec 09/98-> 85KW 115KM

2.0 16V Zetec 09/98-> 96KW 131KM



Ford TOURNEO CONNECT KW KM

1.8 Duratec DOHC 09/02-> 85KW 115KM

1.8 TDCi Turbodiesel Duratorq 09/02-> 66KW 90KM

1.8 TDDi Turbodiesel Duratorq 09/02-> 55KW 75KM



Ford TRANSIT CONNECT

1.8 Duratec DOHC 09/02-> 85KW 115KM

1.8 TDCi Turbodiesel Duratorq 09/02-> 66KW 90KM

1.8 TDDi Turbodiesel Duratorq 09/02-> 55KW 75KM



można dzwonić tez pod 502 - pokaż numer telefonu -
do późnych godzin wieczornych

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfh1hD.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alba.xlx.pl
  •