Blog Evilus'a – Linux, PC, życie, rower itd.

Silnik Ford 1.8 zetec escort mondeo mk1 mk2
Sprzedam silnik do forda 1.8 zetec. Pasuje do escorta, mondeo mk1 mk2. Więcej na tel...
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID5yWnb.html



kolektor plastikowy przepustnica ford escort mondeo 1.6-1.8 ze tec16v
witam posiadam w pełni sprawny plastikowy kolektor z przepustnicom do forda escort mondeo mk1 mk2 1.6-1.8 zetec więcej info na tel zapraszam
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID60TSz.html


Rolka napinacz ford escort mondeo ZETEC-E
Rolka napinacza INA F-140221 escort mondeo ZETEC-E 1.6,1.8,2.0 16V

fi 86x30

Nr zamiennika ruville 55209

Możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID7RZT5.html


FORD Escort komputer,mondeo komputer,fiesta komp.Komputer+immo+kluc
Sprzedam komplet komputer + immo (immobilizer PATS ) + kluczyk master(transponder ) do Forda 1.6L 16V na ZETEC (typ komputera EEC4 ) FOCUS ,ESCORT ,MONDEO .FIESTA i INNE ,Ponadto jestem w stanie wyłączyć immo z w/w komputerów(wysyłkowo ) .... (Cena dotyczy całego kompletu ECU + Immo + transponder )
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID34Rf7.html


Czujnik temp. oryg. Ford Escort,Mondeo, Focus,C-Max,S-Max,Galaxy,Tran
Czujnik temperatury Ford 978F-12A648-AA.



Stan: używany, sprawny. ( poprawny zakres rezystancji )



Zastosowanie:



silniki ZETEC



- Cougar 2,0 16v rocznik 05/1998 - 11/1999



- Escort 1,6 16v rocznik od 05/1998 ->



- Mondeo 1,6 1,8 2,0 16v rocznik 05/1998 - 11/1999







silniki DURATEC-HE 1,8 / 2,0 16v



wersja czujnika: gwintowany/wkręcany



- Mondeo III rocznik 10/2000 - 03/2007



- Mondeo IV rocznik 03/2007 ->



- Focus II rocznik 11/2004 - 07/2011



- Focus C-Max 1,8 2,0 16v 06/2003 -



- C-Max 1,8 2,0 16v 03/2007 - 07/2010



- Fiesta 2,0 16v ST150 rocznik 11/2004 - 06/2012



- S-Max rocznik 03/2006 ->



- Galaxy III rocznik 03/2006 ->







silniki DURATEC-HE 2,3 16v



wersja czujnika: gwintowany/wkręcany



- Mondeo IV rocznik 03/2008 ->



- S-Max rocznik 03/2008 ->



- Galaxy III rocznik 03/2008 ->



- Transit rocnzik 04/2006 ->







indeks: 978F-12A648-AA, 104.7284



zamienniki: 392.9104, 453.7712, (XU3F-12A648-AA)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDa4zjN.html


Przepływomierz Ford Escort, Mondeo 1,8 16v
Sprzedam przepływomierz powietrza pochodzący z Mondeo z silnikiem 1,8 16v Zetec.

Pasuje do innych modeli.

Numery jak na zdjęciu.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9TGax.html


FORD komputer.EEC4+immo+kluc
Sprzedam komputer + immo (immobilizer PATS ) + kluczyk master(transponder ) do Forda 1.6L 16V na ZETEC (typ komputera EEC4 ) FOCUS ,ESCORT ,MONDEO .FIESTA i INNE ,Ponadto jestem w stanie wyłączyć immo z w/w komputerów(wysyłkowo ) .... (Cena dotyczy całego kompletu ECU + Immo + transponder )
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdX2PP.html


Rozrusznik Ford Fokus Mondeo Escort 1.6 16v Zetec
Witam do sprzedania rozrusznik do forda fokusa mk1 1.6 16v zetec

100% sprawny

możliwa wysyłka za pobraniem pocztą polską

odbiór osobisty w centrum Wrocławia
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeWUO9.html


Czujnik temperatury silnik ZETEC-E Ford Escort Fiesta Mondeo Scorpio
SPRZEDAM NOWY CZUJNIK TEMPERATURY CIECZY FIRMY MAXGEAR



Możliwa wysyłka 10 zł priorytet



Numery OE:



FORD 619 - pokaż numer telefonu -


FORD 91AB-10884-AA

FORD 97FB-10884-AA

MAZDA 1E 418 - pokaż numer telefonu -


MAZDA 1E 418 - pokaż numer telefonu -
A

EPS 1.830.165

21-0126



Informacje dodatkowe:



Wymiar gwintu: 1/8 - 27 NPTF

Ilosc biegunów: 2

Kolor obudowy: czarny



Występuje w samochodach



FORD ESCORT CLASSIC (AAL, ABL)

1.6 16V (1998.10 - 2000.07); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

FORD ESCORT CLASSIC Turnier (ANL)

1.6 16V (1999.02 - 2000.07); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

FORD ESCORT V (GAL)

1.8 D (1990.07 - 1992.12); 1753.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: RTE; RTF; RTH

1.8 16V XR3i (1992.02 - 1992.12); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

1.8 16V XR3i (1992.02 - 1992.12); 1796.00 ccm - 130.00 KM/96.00 kW; Silnik: RQB

RS 2000 (1991.05 - 1992.12); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: N7A

FORD ESCORT V kabriolet (ALL)

1.8 16V XR3i (1992.02 - 1992.12); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

1.8 16V XR3i (1992.02 - 1992.12); 1796.00 ccm - 130.00 KM/96.00 kW; Silnik: RQB

FORD ESCORT V kombi (GAL, AVL)

1.8 D (1990.07 - 1992.12); 1753.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: RTE; RTF; RTH

1.8 16V (1992.02 - 1992.12); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

FORD ESCORT VI (GAL)

1.6 i 16V (1992.09 - 1995.01); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

1.8 XR3i 16V 4x4 (1993.08 - 1995.01); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

1.8 XR3i 16V 4x4 (1993.08 - 1995.01); 1796.00 ccm - 130.00 KM/96.00 kW; Silnik: RQB

1.6 i 16V (1994.01 - 1995.01); 1597.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: L1H

1.8 i 16V (1992.09 - 1995.01); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

1.8 16V XR3i (1992.09 - 1995.01); 1796.00 ccm - 130.00 KM/96.00 kW; Silnik: RQB

FORD ESCORT VI kabriolet (ALL)

1.6 16V XR3i (1992.12 - 1995.01); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

1.8 16V XR3i (1992.12 - 1995.01); 1796.00 ccm - 130.00 KM/96.00 kW; Silnik: RQB

FORD ESCORT VI kombi (GAL)

1.6 i 16V (1992.09 - 1995.01); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

1.8 i 16V (1993.02 - 1995.01); 1796.00 ccm - 130.00 KM/96.00 kW; Silnik: RQB

1.8 i 16V (1993.01 - 1995.01); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

FORD ESCORT VI sedan (GAL)

1.6 i 16V (1993.08 - 1995.01); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E; L1K

1.8 i 16V (1993.08 - 1995.01); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL)

1.6 16V 4x4 (1995.01 - 1998.10); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

1.8 16V (1995.01 - 1998.10); 1796.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: RKC

1.6 16V (1995.01 - 1998.10); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

1.8 16V (1995.01 - 1995.08); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

FORD ESCORT VII kabriolet (ALL)

1.6 16V XR3i (1995.02 - 1996.12); 1597.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: L1H

1.6 16V XR3i (1995.02 - 1999.09); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

1.8 16V XR3i (1995.10 - 1998.08); 1796.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: RKC

FORD ESCORT VII kombi (GAL, ANL)

1.8 16V (1995.01 - 1999.02); 1796.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: RKC

1.6 16V (1995.01 - 1999.02); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E

1.8 16V (1995.01 - 1995.08); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

FORD ESCORT VII sedan (GAL, AFL)

1.8 16V (1995.01 - 1999.02); 1796.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: RKC

1.6 i 16V (1995.01 - 1999.02); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: L1E; L1K

1.8 16V (1995.01 - 1995.08); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDA

FORD FIESTA III (GFJ)

1.8 16V (1992.02 - 1995.12); 1796.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: RDB

1.8 XR2i 16V (1992.02 - 1995.12); 1796.00 ccm - 130.00 KM/96.00 kW; Silnik: RQC

1.6 i 16V (1994.01 - 1995.12); 1597.00 ccm - 88.00 KM/65.00 kW; Silnik: L1G

FORD FOCUS (DAW, DBW)

1.6 16V (1998.10 - 2004.11); 1596.00 ccm - 100.00 KM/74.00 kW; Silnik: FYDA; FYDC; FYDB; FYDD; FYDH

1.8 16V (1998.10 - 2004.11); 1796.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: EYDC; EYDB; EYDD; EYDE; EYDF; EYDG; EYDI; EYDJ; EYDL

2.0 16V (1998.10 - 2004.11); 1988.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDd92IZ.html


Rozrusznik ford escort 1.8 zetec
Sprzedam rozrusznik od forda mondeo rozrusznik sprawny w 100% .

Cena do negocjacji

Możliwość wysyłka .
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdWn9b.html


FORD Sprzedam Komputer typ EEC4
Sprzedam komputer do Forda 1.6L 16V na ZETEC (typ komputera EEC4 ) FOCUS ,ESCORT ,MONDEO .FIESTA i INNE. wiecej info na priv
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeu8Xr.html


Oryginalne świece zapłonowe FORD - FoMoCo - Focus, Fiesta, Rzeszów
Oryginalne świece zapłonowe FORD FoMoCo AYFS22C.

Cena za 4 szt. Używane, stan bdb, wymienione profilaktycznie w samochodzie Ford Focus Mk1, 1.6 16v.



Pasuje również do:



* B-max

1.4 Duratec / Zetec-S 16V

1.6 Duratec Ti-VCT



* Cougar od 08/1998 →

2.0 Zetec-E 16V



* Escort od 01/1992 do → 2001

1.6 / 1.8 Zetec-E 16V



* Mondeo Mk1 * Mk2 od 11/1992 do → 10/2000

1.6 / 1.8 / 2.0 Zetec-E 16V



* Mondeo Mk4 od 03/2007 →

1.6 Zetec-SE 16V / Duratec



* Fiesta Classic od 01/1992 do → 08/1996

1.6 / 1.8 Zetec-E 16V



* Fiesta Mk4 od 08/1995 do → 11/2001

1.25 / 1.4 Zetec-SE 16V / Duratec



* Fiesta Mk5 od 11/2001 do → 07/2008

1.3 Duratec 8V - Rocam 60PS/70PS

1.25 Duratec / Zetec-S 16V

1.4 Duratec / Zetec-S 16V

1.6 Duratec Ti-VCT



* Fiesta Mk6 od 07/2008 →

1.25 Duratec / Zetec-S 16V

1.4 Duratec / Zetec-S 16V

1.6 Duratec Ti-VCT



* Fiesta Mk7 od 11/2012 →

1.25 Duratec

1.4 Duratec / Zetec-S 16V

1.6 Duratec Ti-VCT



* Fusion od 06/2002 →

1.4 / 1.6 Zetec-SE 16V



* Fiesta / Fusion od 11/2001 →

1.3 Rocam 8V



* Focus Mk1 od 08/1998 do → 05/2005

1.4 / 1.6 Zetec-SE 16V

1.8 / 2.0 Zetec-E 16V



* Focus Mk2 od 07/2004 do → 12/2007

1.4 / 1.6 Zetec-SE 16V / Duratec

1.6 Duratec VCT-Ti



* Focus Mk2 FL 1.4 1.6 16V od 01/2008 do → 01/2011

1.4 / 1.6 Zetec-SE 16V / Duratec

1.6 Duratec VCT-Ti





* Focus Mk3 od 01/2011 →

1.6 Duratec Ti-VCT 16V



* Focus C-Max Mk1 od 03/2004 do → 03/2007

1.6 Zetec-SE 16V / Duratec

1.6 Duratec VCT-Ti



* C-Max Mk2 od 03/2007 do → 07/2010

1.6 Zetec-SE 16V / Duratec

1.6 Duratec VCT-Ti





* C-max / Grand C-max od 07/2010 →

1.6 Duratec Ti-VCT 16V



* Ka od 10/2002 →

1.3 Duratec 70PS MP



* Ka 1.6 od 01/2005 →

1.6 Zetec-SE 16V



* Transit Connect od 05/2002 →

1.8 Zetec-E 16V



Są to zamienniki takich świec:

AYFS 22F1 / AYFS22PP1



Odbiór osobisty w Rzeszowie. Istnieje opcja wysyłki.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfMXq3.html


Ford.Uszczelka głowicy silnika 646.631 ELRING nowa
Sprzedam nowa zafoliowana uszczelkę pod glowice firmy elring do forda 1.6 zetec(65-66kw)88-90km Escort VI-VII;Fiesta III,Mondeo I-II,Orion.sr 77,5

Uszczelka głowicy silnika 646.631 ELRING

Średnica [mm]: 77,5

Ilość zIlość zębów 1

(numer artykułu) ZKS: 802.870

WYSTĘPUJE W SAMOCHODACH

FORD MONDEO I (GBP) (1993/02 -> 1996/08)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1F

FORD MONDEO I kombi (BNP) (1993/01 -> 1996/08)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1F

FORD ESCORT VI kabriolet (ALL) (1992/12 -> 1995/01)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 16V XR3i 90KM / 66KW - 1597 ccm L1E

FORD ESCORT VI (GAL) (1992/09 -> 1995/01)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1E

FORD ESCORT VI sedan (GAL) (1993/08 -> 1995/01)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1K,L1E

FORD ESCORT VI kombi (GAL) (1992/09 -> 1995/01)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1E

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) (1995/01 -> 1998/10)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 16V 4x4 90KM / 66KW - 1597 ccm L1E

1.6 i 16V 88KM / 65KW - 1597 ccm L1H

FORD ESCORT VII sedan (GAL, AFL) (1995/01 -> 1999/02)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1K,L1E

FORD ESCORT VII kombi (GAL, ANL) (1995/01 -> 1999/02)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1E

FORD ESCORT VII kabriolet (ALL) (1995/02 -> 2000/08)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 16V XR3i 90KM / 66KW - 1597 ccm L1E

FORD MONDEO II (BAP) (1996/09 -> 2000/11)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 90KM / 66KW - 1597 ccm L1J

FORD MONDEO I sedan (GBP) (1993/02 -> 1996/08)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1F

FORD MONDEO II sedan (BFP) (1996/09 -> 2000/11)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 i 90KM / 66KW - 1597 ccm L1J

FORD ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) (1998/10 -> 2000/07)

Wersja Silnik / Moc Kody silników

1.6 16V 90KM / 66KW - 1597 ccm L1E
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdX1jF.html


Świeca zapłonowa AYFS 22CB 14930... FORD-FoMoCo Fiesta, Focus, Monde..
NOWE ORYGINALNE ŚWIECE - ZAPŁONOWA ISKROWA



Cena za 4 szt.



Stosowane zamiennie ze świecami o symbolach

Motorcraft: AYFS22C AYFS22F1 AYFS22PP1 AYFS 22C AYFS 22F1 AYFS 22PP1 AYFS22CB

Ford: 149 - pokaż numer telefonu -
133 - pokaż numer telefonu -
349858 136 - pokaż numer telefonu -
143 - pokaż numer telefonu -
123 - pokaż numer telefonu -
108 - pokaż numer telefonu -
107 - pokaż numer telefonu -




przeznaczenie: silniki ZETEC-S / ZETEC-E / Duratec



ZASTOSOWANIE ŚWIEC :



* Cougar 2.0 16v

* Escort 1.6 1.8 16v 07/1992 - 2001

* Fiesta 1.6 1.8 16v 01/1992 - 08/1996

* Fiesta/Fusion 1.25 1.4 1.6 16v 02/2004 ->

* Fiesta/Fusion 1.3 06/2007 ->

* Fiesta 1.25 1.4 1.6 16v 07/2008 ->

* Focus I 1.4 1.6 1.8 2.0 16v 08/1998 - 05/2005

* Focus II 1.4 1.6 16v 10/2004 - 12/2007

* Focus III 1.4 1.6 16v 12/2007 ->

* Focus Cabriolet 1.6 16v 07/2006 ->

* Focus C-Max 1.6 16v 03/2004 - 12/2007

* Focus C-Max II 1.6 16v 03/2007 ->

* Mondeo I/II 1.6 1.8 2.0 16v 11/1992 - 09/2000

* Mondeo IV 1.6 16v 03/2007 ->

* Transit Connect 1.8 16v 06/2002 -

* Ka 1.3 01/2007 ->

* Ka 1.6 01/2005 ->
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgROOD.html


Filtr oleju FILTRON OP532/1 Kraków F-VAT Ford
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 532/1



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 75 mm


- B - 70 mm


- C - 62 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 121,5 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Silniki
Marka______________
Model_____________________
Typ____________
Silnik___________
Produkowany___________
Uwagi
IVECO (MAGIRUS)
F-SERIA
-
F 1L411
->
-
Maszyny rolnicze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MASSEY-FERGUSON
20-SERIA
MF 20
3.152
->
-
Osobowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
COUGAR
2.0 16V
ZETEC
1999/1 -> 2002/3
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.8 16V
-
1992/2 -> 1998/9
-
FORD
ESCORT V
2.0 16V RS
N7A
1991/5 -> 1992/12
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1E
1992/9 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1H
1994/1 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RQB
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RDA
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RQB
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RDA
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8i 16V Turnier
RQB
1993/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
2.0 16V RS 4x4
N7A
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 2000/9
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V XR3i
L1H
1995/2 -> 1995/7
-
FORD
ESCORT VII
1.6i 16V 4x4
L1E
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V
RKC
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V XR3i
-
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
FIESTA III
1.6
LUH
1994/1 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1990/3 -> 1992/6
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1992/7 -> 1992/10
-
FORD
FIESTA III
1.8 16V
RDB
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.8XR2i 16V
RQC
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA IV
1.6 16V Sport
-
1999/4 -> 2002/3
-
FORD
FIESTA V
1.3
BAJA
2003/2 ->
-
FORD
FIESTA V
1.3 S
-
2003/3 ->
-
FORD
FIESTA V
1.6 16V
FYJA
2003/2 ->
-
FORD
FOCUS I
1.6 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
1.8 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
2.0 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FUSION
1.6
DURATEC
2002/8 ->
-
FORD
FUSION
2.3 16V
AYL
2001/9 ->
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
1995/11 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
1997/1 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
KA
1.6
-
2002/10 ->
-
FORD
MONDEO I
1.6i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
1.8i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
2.0i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO II
1.6i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
1.8i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i 16V
NGA
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
ORION
1.6i 16V
LUK
1992/7 -> 1993/7
-
FORD
ORION
1.8i 16V
-
1992/1 ->
-
FORD
PUMA
1.7 16V
MHA
1997/3 -> 2001/12
-
FORD
SCORPIO
2.0i
NSD
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.0i 16V
N3A
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.3i 16V
-
1996/6 ->
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LIEBHERR
600-SERIA
611
OM552
->
-
LIEBHERR
600-SERIA
611
D904TB
1988/1 ->
-
LIEBHERR
600-SERIA
621C
D904T
1988/1 ->
-
MELROE-BOBCAT
600-SERIA
632
14-98
->
-
MELROE-BOBCAT
700-SERIA
722
FORD
->
-
ZETTELMEYER
Z-SERIA
ZG 500
F2L411
->
-
ZETTELMEYER
ZL-SERIA
ZL 500
F2L411
->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
TOURNEO
2.0i
-
1994/11 -> 2000/12
-
FORD
TOURNEO CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
-
1994/7 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
NSG
1995/1 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT 2000
2.3 16V
E 5FA
2000/3 -> 2006/7
-
FORD
TRANSIT CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6
CT
1979/5 -> 1982/12
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DF
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DG
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DH
1983/1 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
GW
1983/8 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
2.1
DG
1985/8 -> 1992/7
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE
H-SERIA
H 12
VW DIESEL
->
-
LINDE
H-SERIA
H 15
VW DIESEL
->
-
Kompresory
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 140 WD
3.152
->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7077 - WIX, PP-4.9.2 - Sędziszów, H14W23 - Henghst, OC 606 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAP2dGqpyZWjiaml2SxRdYWhJF0yYM4vC3hc/M0yv5CuC8yzz7Qp4R/9i8gZd1Pv+OcRG5BMZa4GB7Fte6Hi6y4ov0Y83/65u0=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309322.html


FORD PUMA fiesta focus ka dekielek dekielki kołpak dekl kołpaki felgi
Do sprzedania:



Dekielek kołpaczek zaślepka kapsel 1szt do felg marki FORD PUMA



Stan: nowy



Wymiary:

Średnica zewnętrzna : 155~154 mm

Średnica mocowania : 62 mm



Możliwe nazwy:

Ford fiesta escort eskort ka mondeo focus fokus

C-max x-max galaxy forda 155mm 154mm 62mm

V97fb-1130-ac v97fb1130ac v97fb 1130 ac 117.248

117,248 d38ma 1.7 16v 4x108 15' 15 16' 16 cali zetec

Alufelgi felgi do felgi felga na felge dekielki

Kapsle kapsla dekla dekle dekielki kołpaki kołpaczki alu felgi aluminiowej alufelg felg nakładki felga

Dokładki plastik koło koła dekl zasłona zasłony



Jesteś zainteresowany - ZADZWOŃ !



Możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgokil.html


głowica kompletna ford zetec 1.6 16v sekwencja mondeo escort itp
Sprzedam głowicę kompletną z auta po wypadku, zawory proste, wszystko sprawne. masz pytania dzwoń, pozdrawiam, jeszcze w aucie i odpala, mogę wykręcić na już

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeINeB.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alba.xlx.pl
  •