Blog Evilus'a – Linux, PC, życie, rower itd.

Zettelmeyer ZL 602
Ładowarka Zettelmeyer ZL 602 ,rok 1995,silnik Deutz stan dobry, masa 5500 kg,widły, łyżka 0,8m3 ,
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDemoMp.html



Zettelmeyer ZL 2002 Ładowarka z Niemiec świeżo sprowadzona z niemiec
ŁADOWARKA KOŁOWA ZETTELMEYER ZL-2002

Rok produkcji 1989

Waga 14.000 KG

-numer vin przepracowane 6.591 mth

-silnik 6 cyl.diesel CUMMINS (167 PS)

-ogumienie 20,5 R 25

-szufla 2,8 cbm

-łamana w połowie

-świeżo sprowadzona z Niemiec / nie pracowała w Polsce

-oryginalny fabryczny lakier

-maszyna tak jak stoi (bez zabiegów pielęgnacyjnych,tzn. mycia,picowania itp...)

-cena Netto plus VAT

-posiadam inne maszyny w ofercie / wszystko na stronie

-więcej info +1
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcKXcn.html


Ładowarka Zettelmeyer ZL 501
Witam



Mam do sprzedania ładowarkę Zettelmeyer ZL 501. Silnik Perkins po remoncie. Szufla w zestawie. Opony 50%. Sprawny, do delikatnej kosmetyki. Polecam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDaTH8j.html


ładowarka Zettelmeyer ZL 3002
Sprzedam ładowarkę kołową Zettelmeyer ZL 3002, stan techniczny b.dobry, opony 60%, gotowa do pracy.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgGncD.html


Zettelmeyer zl 1002 4x4, widły i łyżka,po remoncie silnika, stan bdb
Zettelmeyer ZL r , 4x4 -w bdb stanie po remoncie silnika



łyżka + widły -szerokie, rozsuwane- na szybkozłączce,



szczegółowe inf



- Specyfikacja techniczna

Masa całkowita 8 200 kg

silnik Deutz 4



Pojemność łyżki 1,3 m³



Wymiary urządz. dł./szer./wys.5,76x2,25x2,86 m
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfV0P3.html


Zettelmeyer ZL 601 Części Półoś Zwolnica Most Koło Zębate Pompa
Zettelmeyer 601 - części



posiadamy używane części do ładowarki Zettelmeyer 601 (most, skrzynia, zwolnice, półosie itd.)



Półoś:

13 Zębów

21 Frezów

69cm długość



Koło:

27 Frezów



Możliwa wysyłka wszystkich części kurierem!



Części



Jesteśmy dostawcą nowych i używanych części do maszyn budowlanych (zwolnice, mosty, półosie, mechanizmy różnicowe, przekładnie, skrzynie i inne).
Link: olx.pl/oferta/CID757-IDcT9SJ.html


Zettelmeyer ZL 3002
Witam.



Sprzedam ładowarkę czołową Zettelmeyer 3002 z 1991 roku o pojemności łyżki 4,5 m3. Silnik Cummins 6 cylindry turbo 200km. Opony przód nowe, tył zużycie ok 20%. Ładowarka bez wycieków, silnik oraz podzespoły w stanie dobrym, mocna hydraulika oraz jazda, ładowarka nie katowana w terenie, pracowała na utwardzonym placu przy załadunku.



W razie pytań telefon: 795 - pokaż numer telefonu -




Cena 64000 +vat od faktury do negocjacji.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgSLCl.html


Zettelmeyer ZL 300 4X4 Ladowarka Widlak udzwig 1 T
Ladowarka sprawna serwisowana na bierzaco dodatkowo lyzka udzwig 1 t tel.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgsZJd.html


Filtr oleju Baldwin BT339 - Case, Cummins, JCB, Champion, McCormick
Filtr oleju Baldwin Filters BT339 - Cummins, Daewoo, Fiat-Allis, Fiat-Hitachi, Grove, JCB , Ford



ZASTOSOWANIE:



CASE CONSTRUCTION - maszyny budowlane



CASE-IH - maszyny rolnicze serie MX



DAEWOO SOLAR 130W , 130WIII , 170WIII , MEGA 200



DAF FA45 seria



GROVE - R seria



FURUKAWA



HITACHI - EX-seria



JCB - FASTRAC 700 seria ;



KAMAZ - 4000 seria ;



MCCORMIC



ZETTELMEYER - ZL-seria





ZAMIENNIKI:



CASE J908615,



CUMMINS 390 - pokaż numer telefonu -
,



JCB 02/910140,



KOMATSU 673 - pokaż numer telefonu -
0,



VOLVO 991 - pokaż numer telefonu -
,



BALDWIN - BT339 ;



FLEETGUARD - LF3349 ;



MANN - W950/18 ;



SF-FILTER - SP4520 ;



W sprzedaży filtry marki Baldwin Filters, Donaldson, SF-Filter, WIX, Bosch, WF Sędziszów, MANN Filter, Filtron, FIAAM,



Część nowa, paragon lub faktura VAT



Wysyłka Poczta Polska lub kurier DPD



Ceny przesyłek:



Paczka pocztowa krajowa 0-1KG - 10,00 zł

Przesyłka kurierska 0-30KG - 15,00 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa 0-30KG - 22,00 zł
Link: olx.pl/oferta/CID757-IDcWZeZ.html


Zettelmeyer Volvo ZL 602-C Miniładowarka
Mini ładowarka Zettelmeye - Volvo

Model ZL 602 C

Rok produkcji 1998

Silnik Deutz-4 42 KW

Skrzynia 2-biegowa

Łyżka budowlana

Cena netto + VAT
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgEYkf.html


Filtr oleju FILTRON OP532/1 Kraków F-VAT Ford
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 532/1



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 75 mm


- B - 70 mm


- C - 62 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 121,5 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Silniki
Marka______________
Model_____________________
Typ____________
Silnik___________
Produkowany___________
Uwagi
IVECO (MAGIRUS)
F-SERIA
-
F 1L411
->
-
Maszyny rolnicze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MASSEY-FERGUSON
20-SERIA
MF 20
3.152
->
-
Osobowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
COUGAR
2.0 16V
ZETEC
1999/1 -> 2002/3
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.8 16V
-
1992/2 -> 1998/9
-
FORD
ESCORT V
2.0 16V RS
N7A
1991/5 -> 1992/12
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1E
1992/9 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1H
1994/1 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RQB
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RDA
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RQB
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RDA
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8i 16V Turnier
RQB
1993/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
2.0 16V RS 4x4
N7A
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 2000/9
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V XR3i
L1H
1995/2 -> 1995/7
-
FORD
ESCORT VII
1.6i 16V 4x4
L1E
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V
RKC
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V XR3i
-
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
FIESTA III
1.6
LUH
1994/1 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1990/3 -> 1992/6
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1992/7 -> 1992/10
-
FORD
FIESTA III
1.8 16V
RDB
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.8XR2i 16V
RQC
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA IV
1.6 16V Sport
-
1999/4 -> 2002/3
-
FORD
FIESTA V
1.3
BAJA
2003/2 ->
-
FORD
FIESTA V
1.3 S
-
2003/3 ->
-
FORD
FIESTA V
1.6 16V
FYJA
2003/2 ->
-
FORD
FOCUS I
1.6 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
1.8 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
2.0 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FUSION
1.6
DURATEC
2002/8 ->
-
FORD
FUSION
2.3 16V
AYL
2001/9 ->
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
1995/11 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
1997/1 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
KA
1.6
-
2002/10 ->
-
FORD
MONDEO I
1.6i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
1.8i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
2.0i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO II
1.6i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
1.8i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i 16V
NGA
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
ORION
1.6i 16V
LUK
1992/7 -> 1993/7
-
FORD
ORION
1.8i 16V
-
1992/1 ->
-
FORD
PUMA
1.7 16V
MHA
1997/3 -> 2001/12
-
FORD
SCORPIO
2.0i
NSD
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.0i 16V
N3A
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.3i 16V
-
1996/6 ->
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LIEBHERR
600-SERIA
611
OM552
->
-
LIEBHERR
600-SERIA
611
D904TB
1988/1 ->
-
LIEBHERR
600-SERIA
621C
D904T
1988/1 ->
-
MELROE-BOBCAT
600-SERIA
632
14-98
->
-
MELROE-BOBCAT
700-SERIA
722
FORD
->
-
ZETTELMEYER
Z-SERIA
ZG 500
F2L411
->
-
ZETTELMEYER
ZL-SERIA
ZL 500
F2L411
->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
TOURNEO
2.0i
-
1994/11 -> 2000/12
-
FORD
TOURNEO CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
-
1994/7 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
NSG
1995/1 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT 2000
2.3 16V
E 5FA
2000/3 -> 2006/7
-
FORD
TRANSIT CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6
CT
1979/5 -> 1982/12
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DF
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DG
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DH
1983/1 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
GW
1983/8 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
2.1
DG
1985/8 -> 1992/7
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE
H-SERIA
H 12
VW DIESEL
->
-
LINDE
H-SERIA
H 15
VW DIESEL
->
-
Kompresory
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 140 WD
3.152
->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7077 - WIX, PP-4.9.2 - Sędziszów, H14W23 - Henghst, OC 606 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAP2dGqpyZWjiaml2SxRdYWhJF0yYM4vC3hc/M0yv5CuC8yzz7Qp4R/9i8gZd1Pv+OcRG5BMZa4GB7Fte6Hi6y4ov0Y83/65u0=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309322.html


Zettelmeyer 4002
Ładowarka ZETTELMEYER 4002, 1993r. poj. łyżki 4.5 m3. Maszyna w ciągłej eksploatacji.

Podana cena netto:

50 000 zł.

Więcej informacji udzielam telefonicznie.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbdzRZ.html


Zettelmeyer ZL 602
Ładowarka w ciągłej eksploatacji. Łyżka widły, więcej info na tel
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDap4KH.html


Okazja Niemiecka Ładowarka wysokiego załadunku Zettelmeyer
Witam

Do sprzedaży Ładowarka wysokiego załadunku Zettelmeyer. Stan techniczny dobry. Silnik chłodzony powietrzem. Cena 58tyś zł Netto.

Łyżka przewracana. Podnosi łyżkę na 5,5metra w górę.

Zdjęcia aktualne, stan faktyczny. Więcej informacji telefonicznie.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDa3hwW.html


Zettelmeyer zl 501
Ładowarka sprowadzona na chodzie słaba jazda silnik deutz 2 cylindry posiada widły i otwierana łyżkę więcej informacji na telefon 501 - pokaż numer telefonu -

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgZdAH.html


Ładowarka kołowa Zettelmeyer ZL 602 Z Niemiec
-stan oryginalny sprowadzona z Niemiec



-łamana w połowie



-silnik khd deutz



-szybka wymiana osprzętu z kabiny



-w komplecie łyżka





-2 szybkości jazdy (żółw i zając)





-ogrzewana kabina



-nie była eksploatowana w Polsce



-stan techniczny i wizualny b.dobry





super opony





vat od faktury



info 888 - pokaż numer telefonu -




chocianów dolnoslaskie
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfDhsx.html


Komatsu PC-210 LC -8 Stan bardzo dobry
Witam, mam do sprzedania Komatsu PC-210 LC-8 z 2007 r. 4722 mth ,maszynę kupiłem jak miała 2 lata przepracowała u mnie 2500 mth pracuje na kopalni piasku służy głównie do załadunków więc dlatego tak mały przebieg. Maszyna posiada szybko złącze , KOMTRAX , po wymianie gwiazd napędowych ,pełna historia wymian eksploatacyjnych- książka.

Mam do sprzedania również inne maszyny, Doosan DX 300 z 2007 r 6550 mth. cenna 173000 zł netto, Komatsu WA- r. przebieg 9500 mth cena 138000 tyś netto, Doosan DL 300 z 2011 r przebieg 8600 mth cena 185000 tyś netto. Zettelmeyer 1991 r sprawny waga 24500 kg łyżka 5 m3. cena 45 tyś netto. tel

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDhcWpL.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alba.xlx.pl
  •