Blog Evilus'a – Linux, PC, życie, rower itd.
215/75R16C bieżnikowane kopia MICHELIN super guma !!! PROMOCJA
Opony bieżnikowane zimowe , do aut dostawczych , rozm.
215/75R16C 113/111/1150kg /1090kg nośność na oponę,
model MICHELIN z naciętymi bokami , które rewelacyjnie pełnią rolę opony przyczepnej w ekstremalnych w zimowych warunkach.
Gwarancja producenta 12 m-cy od daty zakupu .
Dostawa cały kraj: 2szt-39zł , 4szt-68zł
Pyataj o dostawe tel 509/780/073
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID4nV4j.html
Opona 225/75R16C zimowe bieżnikowane
Opony zimowe dostawcze , wzmacniane 225/75R16C .
Do wyboru dwa wzory.
1.kopia MICHELIN po 189zł
2. kopia NOKIAN po 230zł
Pisemna gwarancja producenta.
Wysyłka cały kraj . Tel 509 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdrv75.html
Zimowe opony BIEŻNIKOWANE 195/75R16C
Oferujemy nowe zimowe opony bieżnikowane
Rozmiar: 195/75 R16C
Producent: DOMIN
Model:
AGILIS ALPIN
Rok produkcji: 2014
Indeks: 107/105R
Gwarancja 2 lata
Made in Poland
wysyłka opon płatność przelewem gratis
wysyłka opon płatność pobranie u kuriera 25zł
Opony są objęte 2-letnią gwarancją ,posiadają wszelkie potrzebne certyfikaty i niniejszym, produkt jest zgodny z Regulaminem i dopuszczony do użytku przez Ministra Infrastruktury.
Wzór to kopia NOKIAN HAKAPELITA, agresywny, doskonale spisuje się w bardzo trudnych warunkach zimowych.
Odpowiedni skład mieszanki gumy oraz wzór bieżnika sprawiają, że opony charakteryzują się:
- bardzo dobrą przyczepnością
- wysoką skutecznością hamowania
- niskim oporem toczenia
Opony bieżnikowane powstają na bazie podkładu czyli karkasu opony "cywilnej" różnych znanych w świecie marek. Używana opona zanim trafi do procesu bieżnikowania przechodzi szereg testów, które mają na celu wyeliminowanie uszkodzeń karkasu mogących mieć wpływ na oponę po bieżnikowaniu.
Następnie opona jest szorstkowana od czoła i boków w celu usunięcia pozostałosci bieżnika i usunięcia wierzchnich warstw gumy.
W następnym etapie na czoło bieżnika naklejony zostaje pas gumy z mieszanki specjalnie przygotowanej do sportu,po czym zostają wzmocnione boki poprzez przyklejenie bocznych pasów gumy.
Taki półprodukt trafia do prasy gdzie pod wysokim cisnieniem i w wysokiej temperaturze zostaje ukształtowany bieznik oraz nowe boki opony.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID7BtZj.html