Blog Evilus'a – Linux, PC, życie, rower itd.

Adaptery pod zaciski porsche 312 leon a3 s3 toledo golf IV octavia
Witam

Na sprzedaż posiadam adaptery pod zaciski porsche 4 tłoki na tarczę 312 do Leona 1m i pochodnych

Są to adaptery wykonane ze stali konstrukcyjnej wycinane w firmie zajmującej się obróbką metali (profesjonalnei wykonane nie u Mietka w garażu za flachę)

mam zamontowany taki komplet u siebie a zdjęcia są mojego autorstwa

W razie pytań proszę dzwonić
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgfXqF.html



Hamulce 312 mm cupra r fr topsport r32 gti 1.8T 180 LEON S3 brembo
witam, zestaw na przod nowe tarcze nowe klocki



312mm klocki tarcze w ladnym stanie



zestaw zawiera dwie tarcze 312 dwa kompletne zaciski z tarczami jarzmami klockami czujnikami oraz wieksza oryginalna pompe hamulcowa



zapraszam



501 - pokaż numer telefonu -

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDezgfp.html


SWAP zaciskow do audi TT a3 s3 Leon Golf IV Ibiza Bora Brembo Porsche
Zaciski Brembo 4 tloczki o najwiekszych średnicach tloczkow w tym modelu zacisku (4x42mm). Siła ścisku odpowiada szeczciu tloczkom z Porsche Cayenne. Sa to bardzo mocne hamulce dla naprawdę wymagających użytkowników.

Zaciski po kompleksowej odnowie, pomalowane proszkowo.

Adaptery wykonane ze stali konstrukcyjnej (możliwość zamówienia pod tarcze 312, 323, 345 inne)



Dostępne w kolorach: żółty, czerwony, niebieski, czarny, inne do uzgodnienia.



Pasuje do aut na bazie płyty Golfa IV czyli wszystkich wymienionych w tytule ogłoszenia.



Dostępne z emblematami Porsche lub Brembo, na zamowienie inne.



Nie potrzebujesz tak mocnego zacisku a zależy Ci na 4 tloczkach? Patrz inne moje ogłoszenia.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfgZv9.html


SWAP zaciski Porsche do audi TT a3 s3 Seat Leon Ibiza Golf IV Brembo
Zaciski 4 tloczkowe Brembo po kompleksowej regeneracji, polakierowane proszkowo. Super efekt wizualny w porównaniu do seryjnych zacisków.



Adapter wykonany ze stali konstrukcyjnej, wycinany laserem.



Zestaw pod tarcze 312 dla aut na bazie płyty Golfa IV czyli wymienionych w tytule ogłoszenia.



Możliwość wykonania innych adapterów pod większe tarcze.



Dostępne emblematy Porsche, Brembo lub inne.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfh0HW.html


SWAP Hamulców 288 na 312 - jarzma 451 , zaciski - Passat B5, Audi A4 A
Witam!

Mam do sprzedania kompletny zestaw do swapu hamulców 288mm na 312mm.

W skład zestawu wchodzą słynne jarzma 451 oraz komplet zacisków ATE.

Jarzma są używane tyle ile samochód dawcy

Zaciski są jak nowe - kupione w zeszłym roku oryginalne części prosto od ATE (żadna amatorska regeneracja). Zaciski są pokryte galwanicznie więc nie chwyta ich korozja.



Pasują do aut z rozstawem mocowania 94mm takich jak:



-AUDI A4/B5

-AUDI A6/C4

-AUDI A6/C5 przedliftowa z żeliwną zwrotnicą

-AUDI A3/S3 8L



-VW Golf IV / BORA

-VW Passat B5/B5FL



-Seat Toledo I

-Seat Leon I



-Skoda Superb I

-Skoda Octavia I



Zdjęcie zacisku poglądowe. Dla osób zdecydowanych na zakup prześlę komplet zdjęć.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDhabx1.html


A6 A4 B5 S3 GOLF GTI ARL CUPRA FR PASSAT jarzma 451 312 mm
Witam



Na sprzedaż posiadam jarzma z nr 451 pod tarcze 312mm, potrzebne przy przeróbce z tarcz 288(wentylowanych) na 312, zaciski i klocki są takie same w obu przypadkach więc można zostawić swoje, zmieniamy jarzma i tarcze. Cena dotyczy kompletu. Możliwy odbiór osobisty po uzgodnieniu telefonicznym.



Wysyłka 20zł paczka24 pobraniowa



Pasują do aut z rozstawem mocowania 94mm takich jak:



-AUDI A4/B5

-AUDI A6/C4

-AUDI A6/C5 przedliftowa z żeliwną zwrotnicą

-AUDI A3/S3 8L

-AUDI 100/C4



-VW Golf IV / BORA

-VW Passat B5/B5FL



-Seat Toledo I

-Seat Leon I



-Skoda Superb I

-Skoda Octavia I
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID7tgDj.html


Seat Leon 1.8 Turbo - Projekt Great LEONIDAS
Na sprzedaż moja perełka SEAT LEON w wersji TOP SPORT w niepowtarzalnym projekcie mojego pomysłu. Jestem właścicielem od 5 lat. Auto w najlepszej kondycji wizualnej jak i technicznej. Nie wymaga kompletnie żadnego wkładu finansowego.

Samochód przeszedł szereg modyfikacji – jak widać na zdjęciach prezentuje się znakomicie, a w rzeczywistości jest wiele lepiej. Użytkowane jako 3 autko w rodzinie – w sezonie zimowym nie jeżdżony – garażowany cały rok.



Środek Auta czysty pachnący i zadbany – fotele niepowycierane tapicerka czarna z żółtymi przeszyciami – radio ze zmieniarką(6 CD) oraz głośniki w oryginale (nie zmieniałem bo grają naprawdę przyzwoicie).



Silnik igiełka chodzi jak należy, czysty bardzo zadbany pod każdym względem zarówno wizualnym jak i technicznym.

Olej wymieniany systematycznie co 10.000km MOTUL pełny syntetyk (5W-30).



Karoseria w stanie idealnym – można by rzec jak z fabryki

Całe autko było malowane (zaraz po zakupie) – ponieważ niestety tak to już jest z żółtym kolorem seata, lubił z niego schodzić klar i tak było w tym przypadku przez co brzydko się łuszczył, dlatego też zdecydowałem się na malowanie całości – nie jest to żadne garażowe malowanie wszystko w komorze dlatego też lakier wygląda super (posiadam zdjęcia przed lakierowaniem) – koszt 3500 zł.



Założyłem zawieszenie gwintowane ściągnę z Niemiec firmy RACELAND – kosztowało mnie 2000 zł – samochód super się prowadzi ponieważ ma to do siebie że jest kompromisem pomiędzy twardym a miękkim zawieszeniem (przebieg zawiechy ok. 12 tyś km – bez śladów zużycia).



Zamontowane hamulce z audi S3 – tarcza 312 mm (klocki i tarcze ATE jak nowe wymiennie 4.000 tys. temu) pracują idealnie.



Układ wydechowy przelotowy 3’’ na 2,75’’ montowany w firmie MG Motorsport z Siemianowic Śląskich – kosz 2600 zł.



Układ dolotowy K N cool air intake – koszt 1500 zł.



Dzięki powyższym modyfikacją bez potrzeby strojenia autko dostało 19 HP więcej – mierzone na hamowni.



Klimatyzacja działa bez zarzutów – serwis w tym roku – marzec – odgrzybiona, czyszczona, napełniona czynnikiem chłodzącym.



Wszystkie naprawmy były robione na bieżąco – nigdy nie odkładane na później wszystko na oryginalnych częściach lub dobrych zamiennikach.



Wszystkie szyby oprócz przedniej rzecz jasna zostały przyciemnione – przód delikatnie (25%), żeby Panowie policjanci się za bardzo nie interesowali - tył mocno (70%).



Auto obecnie stoi na dwuczęściowych 19’’ calowych felgach włoskiej firmy FOX RACING (Made in ITALY) w super stanie - malowanych w firmie zajmujących się renowacją felg w kolorze czarny mat ROTOR oraz bęben kuty polerowny na wysoki połysk. Felgi skręcone złotymi śrubami tytanowymi. Na felgi szerokości 8’’ założone są oponki 225 o profilu 35 co daje naprawdę super efekt wizualny - opony TOYO PROXES T1 SPORT z 2013 roku z bieżnikiem ok 7mm. Na oponach naklejki TOYO.

Możliwość zakupu auta bez felg - 22 tyś.



Auto w 100 % BEZWYPADKOWE można śmiało przyjechać z miernikiem lakieru i pomierzyć sobie wszystkie słupki, progi, grodź silnika – na całej reszcie wyjedzie podwójne malowanie bo tak jak wspominałem powyżej samochód był ponownie lakierowany – wszystkie szyby w oryginale oprócz przedniej (niestety demontowałem lusterko środkowe i sam sobie ją uszkodziłem – mam zdjęcia szyby przed wyminą). Istnieje możliwość podjechać na stację diagnostyczną w celu sprawdzenia samochodziku.



Wg. własnego uznania autko można poddać zabiegowi chiptuningu wtedy spokojnie będzie można wykrzesać dodatkowe 30-40 KM – ja tego nie robiłem ponieważ bałem się o żywotność podzespołów.



Posiadam tylko jeden kluczyk tak od zakupu nie dorabiałem drugiego ponieważ nie był mi on potrzebny.



Komplety rozrząd wymieniony przy przebiegu 123 tys.



Dach i wszystkie znaczki oklejone folia karbonową 3M w firmie zajmującej się takimi usługami.



Tyle lampy zostały przydymione specjalnym do tego celu lakierem.



Opis powyżej w dużym skórce no tak naprawdę w autko wsadzałem wiele serca, czasu i kasy z żalem będę się z nim rozstawał, ale minęło już 5 lat i przyszła pora na jakiś nowy projekt. Zapraszam.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgQSNj.html


Sportowy INSERT wkręcany / wciskany HALDEX I Gen. Audi VW Seat Skoda
NOWY Insert do sterownika I generacji sprzęgła HALDEX



Sportowy Insert pozwala na wytworzenie większego ciśnienia poprzez sterownik i natychmiastowe przełożenie mocy na tylną oś, z rozłożeniem siły w stosunku do 50/50 (przód / tył).



Insert jest kompatybilny ze wszystkimi sterownikami do sprzęgła Haldex I generacji.





Przed zakupem, proszę się upewnić jaki rodzaj insertu został użyty w Państwa sterowniku, są dwa rodzaje:



1. Wciskany i zabezpieczany pierścieniem Segera

2. Wkręcany, 17mm HEX head



Jeżeli nie są Państwo pewni rodzaju, proszę o kontakt.



Zestaw składa się z :

1. Nowy insert

2. O-ring



Zastosowanie: Samochody z systemem Haldex I generacji, tak jak:



AUDI Quattro : A3 / S3 / TT

VW Volkswagen 4-motion : GOLF BORA Sharan Beetle Transporter

SKODA OCTAVIA 4x4

SEAT 4-motion Alhambra Leon Toledo



Montaż jest bardzo prosty i powinien zająć nie więcej jak 1 godzinę. Należy odkręcić sterownik sprzęgła, wyjąć/odkręcić standardowy insert i wcisnąć/wkręcić nowy. Insert jest dostępny „z zewnątrz” sterownika, nie ma potrzeby jego rozkręcania, czy też rozwiercania – Insert jest zaznaczony na czerwono na ostatnim zdjęciu.



Insert wciskany: Odkręć steerownik (ECU) ze sprzęgła, wyjmij pierścień Segera, wyjmij stary insert podważając go, wciśnij nowy Insert i zabezpiecz pierścieniem Segera. Właśnie zakończyłeś operację zmiany Insertu :) Teraz zainstaluj sterownik i ciesz się szybszym załączeniem i lepszą trakcją tylnej osi.



Insert wkręcany: Odkręć sterownik (ECU) ze sprzęgła, odkręć stary insert, wkręć nowy Insert. Właśnie zakończyłeś operację zmiany Insertu :) Teraz zainstaluj sterownik i ciesz się szybszym załączeniem i lepszą trakcją tylnej osi.



Przy wymianie insertu rekomendujemy użycie nowej uszczelki pomiędzy sterownikiem, nr części 02D 525 589 - zaznaczona na niebiesko na ostatnim zdjęciu.



Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt telefoniczny, za pomocą formularza lub email.



Zapraszamy na inne nasze aukcje, gdzie znajdziecie Państwo inne części do systemów HALDEX - m.in pompki i filtry.



POMPY HALDEX

02W 598 549 A / 02W598549A VAG AUDI VW

02D 525 557 / 02D525557 VAG AUDI VW

0AV 598 549 A / 0AV598549A VAG AUDI VW

0AY 598 549 A / 0AY598549A VAG AUDI VW

0CQ 598 549 VW AUDI

307 - pokaż numer telefonu -
9 / 868 - pokaż numer telefonu -
VOLVO

867 - pokaż numer telefonu -
/ 867 - pokaż numer telefonu -
VOLVO

313 - pokaż numer telefonu -
0 VOLVO

312 - pokaż numer telefonu -
7 / 312 - pokaż numer telefonu -
7 VOLVO

132 - pokaż numer telefonu -
6 SAAB

FORD 8V41-4C019-AA / 8V414C019AA / 8V41 4C019 AA , 9V4N 4C019 AA / 9V4N4C019AA / 9V4N-4C019-AA

Land Rover 6G9N-4C019-AA LR003147 / 6G9N 4C019 AA / 6G9N4C019AA , LR008958



FILTRY HALDEX

02D 525 558 VAG AUDI VW

02D 598 574 VAG AUDI VW

GENERATION 4 FILTER PA 66GF 351 - pokaż numer telefonu -
8 VW

867 - pokaż numer telefonu -
VOLVO

313 - pokaż numer telefonu -
3 VOLVO

8V41-4A319-AA FORD



Pozdrawiamy serdecznie,

Zespół hVinyl!

Link: olx.pl/oferta/CID5-ID4K8uR.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alba.xlx.pl
  •