Blog Evilus'a – Linux, PC, życie, rower itd.
Ładowarka Komatsu Zeppelin Zettelmeyer Hanomag Jcb Fermec MF Manitou
Sprzedaż * Zamiana * Skup, skup uszkodzonych maszyn na części
Maszyny Sprowadzana z zagranicy.
CENA BRUTTO!
Ładowarka Kramer 312 SE
- silnik 3-cylindrowy Deutz
- udźwig - 1500kg
- diesel
- napęd 4x4
- szybkozłącze
- otwierana łyżka za dopłatą
- po przeglądzie
- sprawne oświetlenie
- możliwość sprawdzenia ładowarki na miejscu (w terenie, w trudnych warunkach)
- ładowarka bardzo zwrotna, idealna na tartak lub gospodarstwo
CENA BRUTTO!
Pomagamy w zorganizowaniu transportu zakupionej maszyny.
Możliwy LEASING, KREDYT
W ofercie więcej maszyn.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID6WPJl.html
Piasta - Półoś Kramer 312 SE SL 412 512 SE 512 SL 612 Kramer 416 516
Piasta Półoś do Kramera - różne modele Kramera.
Cena dotyczy nakrętki.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbZeuN.html
Mercedes-Benz sprinter sprinter 312 2.9tdi
Witam do sprzedania super niezniszczalny sprinter,model średniak 312 2.9tdi 122KM,nowe sprzęgło,olej w piecu,niestety blacharka do poprawek częściowo porobiony np.drzwi przednie i tylne nowe reperaturki,nowa maska,trzeba porobić progi i lewy bok na łączeniu se zardzewiał,a technicznie bez zastrzeżeń,silnik,zawieszenie,most,skrzynia ok,ma 2800kg,na haku co jest rzadkością,i 1590 kg,ładownośći,prosze nie dzwonić z tekstami typu;dam 5 tysi i zaraz wyjeżdzam,dzwonić i pytać śmiało do 24,pozdrawiam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgTx3F.html
Pompa hydrauliczna do Ładowarki Kramer 312SL, 320 , 312LEX
Pompa Hydrauliczna pasująca do Ładowarki Kramer 312SL, 320 , 312LEX.
Pompa Hydrauliczna Podwójna
pasująca do Ładowarki Kramer 312, 312L, 412
KRAMER 312LE, KRAMER 512, KRAMER SE, KRAMER 516
Numery katalogowe dostępne na naszej stronie http://pompy-hydrauliczne.biz.pl/index.php/do-maszyn-budowlanych/58-pompa-hydrauliczna-do-kramer
W kontakcie z naszymi pracownikami prosimy o podanie numeru z Waszej pompy ( w tych samych modelach często montowano różne pompy).
Oferowana pompa jest fabrycznie nowa.
Zapewniamy serwis gwarancyjny i po gwarancyjny.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID7KXSF.html
Zestaw naprawczy sprężarki,kompresora WABCO,Case,New Holland,John Deer
Witam Serdecznie,
przedmiotem ogłoszenia jest zestaw naprawczy sprężarki ,pasuje do
Case:
Serie JX:
JX55, JX60, JX65, JX70, JX75, JX80, JX85, JX90, JX95
John Deere:
Serie: 5020
5620, 5720, 5820
Serie: 6000
6100, 6100SE, 6200, 6200SE, 6300, 6300SE, 6400, 6400SE, 6506, 6600, 6800, 6900
Serie: 6010
6010SE, 6110, 6110SE, 6210, 6210SE, 6310, 6310SE, 6410, 6410SE, 6510, 6510SE, 6610, 6610SE, 6810, 6910, 6910S
Serie: 6020
6020, 6020SE, 6120, 6120SE, 6220, 6220SE, 6320, 6320SE, 6420, 6420S, 6420SE, 6520, 6520SE, 6620, 6620 SE, 6820, 6920, 6920S
Serie: 6030
6130, 6230, 6230PR, 6330, 6330PR, 6430, 6430PR, 6530, 6530PR, 6630, 6630PR, 6830, 6830PR, 6930, 6930PR
Serie: 7000
7600, 7700, 7800
Serie: 7010
7610, 7710, 7810
Serie: 7030
7430PR, 7530PR
Serie: 8000
8100, 8200, 8300, 8400
Serie: 8010
8110, 8210, 8310, 8410
Serie: 8020
8120, 8220, 8320, 8420, 8520
Serie: 8030
8130, 8330, 8430, 8530
Deutz Fahr:
Serie: Agroplus
Agroplus 100, Agroplus 75, Agroplus 85, Agroplus 95
Serie: Agrotron
Agrotron 100, Agrotron 80, Agrotron 85, Agrotron 90
Serie: Agrotron 4.
Agrotron 4.70, Agrotron 4.80, Agrotron 4.85, Agrotron 4.90, Agrotron 4.95
Serie: Agrotron 6.
Agrotron 6.01,
Serie: Agrotron K
Agrotron K100, Agrotron K100 Profiline, Agrotron K110, Agrotron K1100 Profiline, Agrotron K120, Agrotron K120 Profiline, Agrotron K90, Agrotron K90 Profiline
Serie: Agrotron K COM3
Agrotron K410, Agrotron K420, Agrotron K420 Profiline, Agrotron K430, Agrotron K430 Profiline, Agrotron K610, Agrotron K610 Profiline
Serie: Agrotron MKIII
Agrotron 100MKIII, Agrotron 105MKIII, Agrotron 80MKIII, Agrotron 85MKIII, Agrotron 90MKIII
Serie: Agrotron New
Agrotron 110, Agrotron 80, Agrotron 90
Fendt:
Serie: Farmer 200
206S, 207S, 240S, 250S, 250V, 260P, 260S, 260V, 270P, 270V, 275SA, 275V, 280P, 280S
Serie: Farmer 300
303LS, 304LS, 304LSA, 305LS, 305LSA, 306LS, 306LSA, 307, 307LS, 307LSA, 308, 308LS, 308LSA, 309, 309LS, 309LSA, 310, 310LSA, 311, 311LSA, 312
Serie: Favorit 500
509, 510, 511, 512, 514, 515
Serie: Favorit 600
611LS, 611LSA, 611S, 611SA, 612LSA, 612SA, 614LSA, 614SA, 615LSA
Same:
Serie: Iron
Iron 100, Iron 110, Iron 120
Serie: Iron COM3
Iron 100, Iron 110, Iron 115 DCR, Iron 125 DCR
Serie: Iron HI-Line
Iron 100 HI-Line, Iron 110 HI-Line, Iron 120 HI-Line
Fendt
Pasuje do sprężarek:
Wabco nr 411140...0 i 411141...0:
Nr. porównawczy:
411 - pokaż numer telefonu -
2, AL113954 ,F 385 - pokaż numer telefonu -
07,
Nie jesteś pewien czy dana część pasuje do Twojej maszyny lub poszukujesz innej części skontaktuj się z Nami,chętnie pomożemy.
Zajmujemy się sprzedażą części do maszyn rolniczych oraz budowlanych, wystawiamy faktury VAT.
Możliwa wysyłka firmą spedycyjną DHL:
Przelew:17pln
Pobranie:24pln
Więcej informacji pod nr. telefonu 517 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID757-IDcto4Z.html
Poduszki Silnika Kramer 212 312 SL 412 512 SE 416 516 Nowe
Poduszki silnikowe Kramer
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9VOHd.html
Karta sieciowa DWL-G520+ AirPlus G11/22/54Mbps PCI
tel:
796 700 550
email: prodata@op.pl
Przesyłki są realizowane codziennie pn-pt
za pośrednictwem:
Cennik widoczny powyżej, za przesyłkę płacisz tylko raz wg. łącznej wagi
36 1050 1764 1000 0090 9230 7405
W tytule przelewu nick z allegro
lub poprzez płatności allegro:
Możliwość odbioru towaru osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z oddziałem firmy:
Gdynia tel.: 796 700 550
-------------------------------
Wszelkie pytania telefoniczne:
pon - pt 9:00 - 17:00
sob 10:00 - 14:00
W pozostalych godzinach proszę o e-mail: prodata@op.pl
odpowiemy w najkrótszym możliwym terminie.
Realizujemy przesyłki codziennie a także PRIORYTETOWE:
Kupując na naszych aukcjach zbierasz punkty Payback:
Nie masz konta na allegro.pl ?
Teraz to nie żaden problem, kupuj bez rejstracji:
Nie martw się o przesyłkę, pakujemy ją dokładnie i bezpiecznie !
RegulaminZakup jest równoznaczny z akceptacja regulaminu na stronie "o mnie"
DWL-G520+ AirPlus G 11/22/54Mbps Wireless LAN PCIKarta sieciowa
DWL-G520+ AirPlus G 11/22/54Mbps Wireless LAN PCI
Specyfikacja:
Software Features
System Requirements
- Computer with available PCI extension bus slot
- Windows XP, 2000, ME or 98 SE
- 300MHz CPU or above
- 32MB memory or more
Wireless LAN Standards
- 802.11b
- 802.11b+
- 802.11g
PCI Bus Standard
PCI 2.2
Data Rates
- 802.11g: up to 54Mbps (6/9/12/18/24/36/48/54Mbps)
- 802.11b+: up to 22Mbps
- 802.11b: up to 11Mbps (1/2/5.5/11Mbps)
Transmission Technology
DSSS
RF Frequency Range
2.4 to 2.4835GHz
Frequency Stability
Within +/- 25ppm
Operating Channels
- 1 to 11 channels (North America)
- 1 to 13 channels (Europe)
Data Modulation Type
DBPSK, DQPSK, CCK, PBCC and OFDM (BPSK/QPSK/16-QAM/64-QAM)
Transmit Output Power
- 802.11b: 16dBm (typical)
- 802.11g: 14dBm (typical)
Receive Sensitivity (for 802.11b)
o o (typically @PER < 8% packet size 1024 @ 25 C +/- 5 C)
- 22Mbps (PBCC): -80dBm
- 11Mbps (PBCC): -85dBm
- 11Mbps (CCK): -84 dBm
- 5.5Mbps (CCK): -87 dBm
- 2Mbps (QPSK): -90 dBm
- 1Mbps (BPSK): -92 dBm
Receive Sensitivity (for 802.11g)
o o (typically @PER < 8% packet size 1024 @ 25 C +/- 5 C)
- 54Mbps (OFDM): -71 dBm
- 48Mbps (OFDM): -72 dBm
- 36Mbps (OFDM): -77 dBm
- 24Mbps (OFDM): -80 dBm
- 12Mbps (OFDM): -86 dBm
- 9Mbps (OFDM): -87 dBm
- 6Mbps (OFDM): -89 dBm
Operating Range *
- Indoors: 100 meters (328 feet)
- Outdoors: 400 meters (1,312 feet)
* Environmental factors may adversely affect range
Diagnostic LED
Wireless Link/Act
Network
- Auto-switch to select 802.11g or 802.11b mode
- Supports Ad-Hoc, Infrastructure WLAN network
- Wireless roaming
- Data rate auto fall-back under noisy environment or longer range distance
- Site Survey with Profile function
Security
- WEP 64/128/256-bit data encryption (user-selectable)
- 802.1x security (MD5 and TLS) (in Windows XP only)
- Wi-Fi Protected Access
Configuration & Management
- Plug-and-Play setup and installation
- Management Utility supports Windows 98SE, ME, 2000, XP
Power Supply
3.3 VDC +/- 5%
Power Consumption (802.11g)
- Transmit: 650mA
- Receive: 450mA
- Stand-by 20mA
Power Consumption (802.11b)
- Transmit: 500mA
- Receive: 450mA
- Stand-by: 20mA
Dimensions
134 x 121 x 22 mm
Weight
92 grams
Operating Temperature
o o 0 to 55 C
Storage Temperature
o o -20 to 65 C
Humidity
5% to 95% non-condensing
Regulation Compliance
- US: FCC Part 15 Class B
- Europe: CE/R&TTE
sterowniki:
PRODUKT UŻYWANY, SPRAWNY
cena zawiera 23% VAT
na zyczenia F.VAT
### ZOBACZ NASZE NAJLEPSZE OFERTY ### ©
| | | | [DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06sM/bMEs55ZGa59AikIKkXYWAIbik2KK+F5elSyDDmRk54[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6268545856.html
FILTR OLEJU FILTRON OP 525 AUDI VW VOLVO OP 525
O nas:
Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.
Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowe l
lTechnika grzewcza l
lTechnika chłodnicza l
lŚwiadectwa energetyczne l
lMultimedialne punkty informacyjne l
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta
KontaktUni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)
Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.
Odbiór osobistyPo wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym
Płatnościlwpłata na konto bankowe numer konta:
56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l
lPrzesyłka za pobraniem
l
lPłatność gotówką l
Filtr oleju FILTRON OP 525
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 94 mm
- B - 72 mm
- C - 62,5 mm
- G - UNF 3/4'-16
- H - mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - TAK
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Osobowe
Marka___________
Model___________
Typ___________
Silnik___________
Produkowany___________
Uwagi___________
ARO
ARO 10
1.6TD
VW TD
1980/1 ->
-
AUDI
AUDI 80
1.6 D
JK
1980/8 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.6 TD
SB
1986/9 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.9 D
1Y
1989/8 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.9 TD
AAZ
1991/9 -> 1994/12
-
AUDI
AUDI 90
1.6 TD
CY
1984/8 -> 1987/9
-
AUDI
AUDI 90
1.9 TD
-
1987/4 -> 1991/9
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D
CN
1978/8 -> 1979/2
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D
CN
1979/3 -> 1988/7
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D Avant
CN
1978/8 -> 1979/2
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D Avant
CN
1979/3 -> 1990/11
-
AUDI
AUDI 100
2.5 TDI
1T
1990/1 -> 1990/11
-
AUDI
AUDI A4 (B5/8D2,8D5)
1.9 TDI
AJM
1995/1 -> 1999/3
-
AUDI
AUDI A6
1.9 TDI
1Z
1994/6 -> 1996/6
-
AUDI
CABRIOLET
1.9 TDI
1Z
1995/6 -> 1996/6
-
SEAT
ALHAMBRA
1.9 TDI SE
1Z
1996/4 -> 2000/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D
1Y
1996/1 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D CLX
1Y
1993/10 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D Turbo
AAZ
1993/10 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 SDI
AEF
1997/3 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 TDI
AHU
1996/8 -> 1999/6
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
AEF
1993/3 -> 1997/2
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
1Y
1994/10 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
AEF
1997/3 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
1Y
1997/3 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 SDI
AEF
1993/3 -> 1997/2
-
SEAT
IBIZA II
1.9 SDI
AEF
1997/3 -> 1999/5
-
SEAT
IBIZA II
1.9 TD
AAZ
1993/3 -> 1999/8
-
SEAT
INCA
1.7 D
AHB
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 D/SDI
1Y
1995/11 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
TERRA
1.3 D
MN
1990/3 -> 1994/12
-
SEAT
TERRA
1.4 D
1W
1990/1 -> 1995/12
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 D
AAZ
1991/5 -> 1999/3
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 D
1Y
1991/5 -> 1999/3
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 SDI
AEY
1995/12 -> 1999/3
-
UAZ
469
2.5 TD
VM
1986/4 ->
-
UAZ
469
2.5 TD Dacar
VM
1986/4 ->
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.5 D
CK
1976/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.6 D
JK
1980/8 -> 1983/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.6 TD
CY
1982/3 -> 1983/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 D
-
1983/8 -> 1987/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 D
-
1987/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
JP
1983/8 -> 1987/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
JP
1987/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
SB
1989/4 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
1V
1989/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF III
1.9 D
1Y
1993/9 -> 1997/7
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.5 D
CK
1979/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.6 D
JK
1980/8 -> 1983/12
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.6 TD
CY
1982/3 -> 1983/12
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 D
JP
1984/1 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
JR
1984/1 -> 1989/6
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
SB
1989/4 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
1V
1990/1 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32/33)
1.5 D
CK
1977/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 D
JK
1980/8 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 TD
CY
1982/4 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 TD
RA
1986/5 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.6 TD
SB
1988/8 -> 1993/9
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 D
1Y
1989/5 -> 1993/10
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 TD
AAZ
1991/3 -> 1997/5
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 TDI
-
1993/10 -> 1997/5
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3B2/3B5)
1.9 TDI
-
1996/10 -> 2000/12
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.3 D Coupe
MN
1986/8 -> 1987/8
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.3 D Coupe
MN
1987/9 -> 1990/8
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.4 D
1W
1990/8 -> 1994/9
-
VOLKSWAGEN
POLO III
1.9 SDI 64 Classic
AEY
1995/12 -> 1999/9
-
VOLKSWAGEN
SANTANA
1.6 D
JK
1981/8 -> 1984/12
-
VOLKSWAGEN
SANTANA
1.6 TD
CY
1981/12 -> 1984/12
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
1Z
1995/9 -> 2000/3
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
AHU
1995/9 -> 2000/3
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
1Z
2000/4 ->
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
AHU
2000/4 ->
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 D
1Y
1991/11 -> 1998/10
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 SDI
-
1997/4 -> 1998/10
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 TDI
AHU
1993/9 -> 1998/10
-
VOLVO
240
2.4D
D24
1978/8 -> 1993/8
-
VOLVO
740
2.4D
D24
1984/8 -> 1990/7
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
SCHAEFF
H-SERIA
HML15A
3L 30S
1980/1 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MULTICAR
25
25 1.9D
VW-1Y
1991/1 ->
-
SEAT
INCA
1.7 D
AHB
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 D
AEY
1995/11 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/2
-
VOLKSWAGEN
CADDY I
1.6 D
JK
1982/8 -> 1990/7
-
VOLKSWAGEN
CADDY I
1.6 D
ME
1990/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.7 SDI
AHB
1996/7 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.9 SDI
AEY
1995/11 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CARAVELLE
1.9 D (T4,70)
1X
1990/9 -> 2003/6
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
1E
1983/1 -> 1988/9
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
1E
1988/10 -> 1996/6
-
VOLKSWAGEN
LT 31
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 35
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 35
2.4i
1E
1989/8 -> 1996/6
-
VOLKSWAGEN
LT 40
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 45
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 50
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 55
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6 D
CS
1984/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6 TD
JX
1984/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.7 D
KY
1986/10 -> 1992/7
-
Ciężarowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MAN
13-SERIA
13.136U
D0216MXUL
1972/8 -> 1981/12
-
Ciągniki
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FENDT
FARMER
105
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
106
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
108
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
311 Turbo
TD226-B6
1993/9 -> 2001/12
-
FENDT
FARMER
312 Turbo
TD226-B6
1993/9 -> 2001/12
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE
H-SERIA
H20B
VW DIESEL
->
-
STILL
R-SERIA
R 70
VW
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1250
ADG028.B
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1250E
ADF026.2
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1600
ADG028.B
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1600E
ADF026.2
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW2011D
ADG028.B
->
-
Wózki transportowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 12 Diesel
VW
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 15 Diesel
VW
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 20
3 L79
1966/2 ->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 20D
3 L79
1966/2 ->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 25D
3 L79
1966/2 ->
-
Lokomotywy
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
BUMAR-FABLOK
400-SERIA
SC
DEUTZ
->
-
Kompresory
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 85 WD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 100 WD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 140 WP
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 175 WPD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
PW-SERIA
PW 85 WD
-
->
-
Numery innych producentów/zamienniki: WL7068 - WIX, PP-8.7A - Sędziszów, H17W05 - Henghst, OC 51 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYDBYdvY7ViV7zg9G7wqwHB4ZedDuXvvLemKwvbdbelCSxzuVkbYrO88aHVaWm3jJjNEMGfA0KTjhjkTttqQSTmSYCyo74FerS8=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309709.html
Alhambra Sharan Galaxy Filtry C32154 i CU5480
Filtr powietrza MANN C 32 154
Wymiary filtra:
-Długość- 312 mm
- Szerokość - 211 mm
- Wysokość - 57 mm
Filtr Kabinowy MANN FILTER CU 5480
Typ filtra Zwykły
A - Długość [mm] 536
B - Szerokość [mm] 110
H - Wysokość [mm] 26
pasuje do Alhambry, Sharana, Galaxy,
ZASTOSOWANIE:
Osobowe
Marka Model Typ Silnik Produkowany
FORD GALAXY I 1.9 TDI 1Z 1996/2 do 2000/5
FORD GALAXY I 2.0i NSE 1995/11do 2000/5
FORD GALAXY I 2.3i 16V Y5B 1997/1 do 2000/5
FORD GALAXY I 2.8i V6 AAA 1995/11 do 2000/5
SEAT ALHAMBRA 1.8i T 20V 1998/10 do 2000/6
SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI AFN 1997/5 do 2000/6
SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI SE /1Z 1996/4 do2000/6
SEAT ALHAMBRA 2.0i ABF 1996/8 do 2000/6
SEAT ALHAMBRA 2.0i SE ADY 1996/4 do 2000/6
VOLKSWAGEN SHARAN 1.8i T 20V 1997/9 do 2000/3
VOLKSWAGEN SHARAN 1.9 TDI AHU 1995/9 do 2000/3
VOLKSWAGEN SHARAN 1.9 TDI 1Z 1995/9 do 2000/3
VOLKSWAGEN SHARAN 2.0i ADY 1995/9 do 2000/3
VOLKSWAGEN SHARAN 2.0i ABF 1996/8 do 2000/3
VOLKSWAGEN SHARAN 2.8 VR6 - 1995/9 do 1995/12
VOLKSWAGEN SHARAN 2.8 VR6 - 1996/1 do 2000/3
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbSwoW.html